Sweethearts MiniBites


14 November, 2014

Gisteren kwam mijn lieverdje thuis met deze twee schattige zakjes om te snoepen. Helaas heb ik ze al proberen op internet te vinden maar bijna geen enkele winkel verkoopt dit product. Deze zijn gekocht bij een broodjeszaak in Haarlem. Lees verder voor heerlijke details van dit lekkernij!



Rocky Road Bites
Het roze zakje bestaat uit 10 Chocolade stukjes met daarin biscuit brokjes gevuld met marshmallow stukjes en fruit! Als fruit zijn er rozijnen in verwerkt.

Brownie Bites
Het bruine zakje bestaat uit 10 vochtige brownie stukjes met echte chocolade!

Dit zijn de ingrediënten die in de zakjes zitten, als je ze zou willen proberen kun je als eerste even kijken welke voedingsstoffen ze bevatten en of je eventueel ergens allergisch voor bent!











Wat ik erg lekker vind aan de Rocky Road Bites is de samenstelling van alle smaken die aan elkaar smelten in je mond. Chocolade, Biscuit, Marshmallow en Rozijnen. Dit zijn wat hardere koekjes wat ik eerst niet verwachtte maar verschrikkelijk lekker! Een goede aanrader!

Deze Brownie Bites zijn de lekkerste brownie's die ik ooit geproefd heb!
Ik bak zelf enorm graag en doe het ook regelmatig maar deze substantie heb ik nog nooit voor elkaar gekregen. Het stukje brownie is zo smeuïg dat je er echt van geniet als je iedere keer weer een hapje neemt. Een echte aanrader!

De calorieën die deze Bites bevatten valt reuze mee. Dus wil je wat lekker mee naar school of je werk dan zijn dit heerlijke Bites op te snoepen.













Rocky Road Bites


Brownie Bites

Wat vinden jullie lekker om te snoepen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten