Lipstick addiction..



23 oktober, 2014

Er is een Lipstick Line van Kate Moss online en ik heb al op een aantal blogs een mooie review gezien. De lijn bestaat uit 5 verschillende kleuren lippenstift. Een uitdaging om mijn favoriete kleur eens uit te proberen!




De lijn is wat mij betreft erg populair in heel Nederland. Ik vond het best lastig om online een mooie kleur uit te kiezen omdat dat aardig kan tegen vallen in de werkelijkheid. Daarom ging ik op zoek naar blogs die een review van deze lipstick hebben geplaatst met daarbij een echte foto van hun zelf met de kleur lippenstift op. Dat gaf mij een fijner gevoel om te weten welke kleur ik wilde nemen.


Ik heb gekozen voor een bordeaux rode kleur en dat is nummer 107 van de Rimmel London Kate Moss Matte lijn.



Regelmatig draag ik een donkere kleur lippenstift simpel weg omdat deze mooi kleurt bij mijn donker rode haar en mijn donker bruine ogen!


Ik vind deze kleur lippenstift ge-wel-dig! Hij blijft goed en lang zitten, zélfs als je gaat eten. Na het eten werk ik toch altijd mijn lippenstift nog even bij maar bij deze is dat eigenlijk niet eens nodig.
Een wat duurdere lipstick, maar zeker het geld waard!

Deze Lipstick is voor €9,99 verkrijgbaar!


1 opmerking: