Shoplog, de maand juni heerlijk afgesloten!


30 juni, 2014

Op deze maandagochtend begon mijn zomervakantie, ein-de-lijk. Ik heb heel de maand juli heerlijk vrij en daar ben ik enorm aan toe. Deze vakantie wilde ik natuurlijk goed inluiden! Ik ben naar de stad geweest en heb verschillende dingetjes gekocht. In deze post zal ik deze items verder showen.
Ik was opzoek naar een leuk notitieboekje, maar ik kwam thuis met nieuwe lippenstift en accessoires.. Oeps!

Het is een tijd geleden dat ik de tijd had om eens lekker naar de stad gegaan. Geen afspraken of verplichte dingen die je nog moet doen die dag, helemaal vrij!

Mijn missie was om bij de V&D een notitieboekje te scoren, helaas is dit niet gelukt. Wel kwam ik deze leuke accessoires tegen en ik kon deze niet aan mij voorbij laten gaan!


Ik ben schitterende oorbellen tegen gekomen. Als eerste een paar knopjes:


Mijn lievelingskleur is blauw en ik houd het meest van zilveren sieraden, daar in tegen vind ik de uil een prachtig dier en zijn deze knopjes dus perfect voor mij!


Ik heb 2 oorbel-gaatjes, maar ik vind het best moeilijk om iets leuks te combineren. Door de blauwe en zilveren knopjes zijn deze redelijk neutraal en kan ik ze bij iedere outfit wel dragen! Op een spijkerbroek past altijd iets blauws bij.

Daarnaast een navelpiercing:


Een rekje later zag ik deze vlinders als navelpiercing hangen. Deze schitterde zo mooi! Alle vleugeltjes hebben diamanten en ik vind dat erg mooi om te dragen. 

Grote oorringen:


Als kind vond ik grote en lange oorbellen schitterend om te zien! Helaas vond mijn moeder me een lange tijd te jong om deze voor me te kopen en dar snapte ik ook wel... Tot dat ik zelf mijn zakcentjes kreeg en de lange, grote oorbellen binnen kwamen! 


Omdat blauw mijn lievelingskleur is en het al een hele tijd geleden is dat ik grote oorbellen heb gekocht vond ik deze geweldig! Ook kan ik deze super goed combineren met de knopjes die ik heb gekocht.

Daarnaast ben ik nog naar de action geweest en heel toevallig hadden ze een paar lippenstiften die ik nog niet in mijn rijtje had. Plus (!) ze hebben de verpakking verandert en dat vind ik een goede verbetering want ik vond de oude verpakking echt niks. De lippenstiftjes zijn goedkoop maar zagen er ook echt zo uit!


Omdat ze per 2 verpakt zitten heb ik er weer 4 kunnen bemachtigen. Ik heb al bijna voor een hele maand verschillende kleuren lippenstiften.. 


Dit zijn de nieuwe kleuren:
Tulip Pink, Raspberry, Tangenne Red, Bright Orange

1. Tulip Pink


2. Raspberry


3. Tangenne Red


4. Bright Orange


In de middag was het tijd om te lunchen. Ik ben heerlijk met mijn vriend gaan lunchen bij La Place van de V&D. Wat ik zo heerlijk vind zijn de smoothies die ze daar verkopen. Daarom nam ik een Aardbei-Yoghurt smoothie en als eten een heerlijke Club Sandwich.






















De Club Sandwich bestond uit 3 broodjes, 1 met ei, 1 met ham en 1 met gemarineerde kip!
Daarbij geserveerd waren aardappel chipjes met een heerlijke dipsaus. Ik gok dat het whiskey cocktail was en daarin een paar cherrytomaat schijfjes.


Eenmaal 's avonds thuis aangekomen bedacht ik me dat ik de film Frozen nog steeds wilde kijken. Helaas zijn ze in de winkel nog €30,00 om te kopen op DVD. Dus ik besloot hem te downloaden en het was super kwaliteit!


Wat een super leuke animatie film is dat zeg! Met een paar comedy stukjes erin verwerkt vond ik hem erg leuk. Ook al ben ik 19 jaar oud, ik zal altijd nog van animatie films blijven houden, hoe oud ik ook nog zal worden haha!

Wat is jou lekkerste lunch die je ooit gegeten hebt? En heb je de film Frozen ook al gekeken? Zo ja, wat vond je ervan?

1 opmerking: