Het WK voetbal 2014


23 juni, 2014

Dit jaar is weer het WK voetbal 2014. Elke keer ga ik wel met een groepje vrienden in de stad kijken! Ook kwam ik dit keer op de belgische tv!

De eerste wedstrijd was vrijdag 13 Juni! Wat ik erg grappig vond was dat de eerste wedstrijd die Nederland moest spelen tegen Spanje, iedereen dacht dat ze net als de vorige keer zouden verliezen van Spanje. Maar het tegendeel werd dik bewezen, ze wonnen met 5-1!!!

Deze avond heb ik bij een vriend thuis de wedstrijd gekeken, samen met een paar andere vrienden Jana, Daphne en Randy. Helaas begon deze wedstrijd om 21:00 uur en toen was ik pas klaar met werken.. Dus ik kwam iets later de wedstrijd binnen! Gelukkig had ik geen enkel doelpunt gemist!


De volgende wedstrijd was woensdag 18 Juni om 18:00 uur. Deze wedstrijd heb ik samen met een vriendengroep in de stad gekeken. Met Bas, Jana, Daphne, Dave en Randy. 
Dit vond ik weer super. De sfeer is zo leuk in de stad, misschien minder als ze verliezen maar puur om het feit dat je met vrienden samen gaat.het gaat mij om de gezelligheid!
Nederland won met 3 -2!


De oranje rookwolken hingen al gauw boven de menigte! Op de foto in het midden onderin zie je Jana met rechts van haar, haar vriend Bas.


Van links naar rechts:
Daphne, Talitha, Dave, Randy.


Van links naar rechts:
Talitha, Dave, Randy

Wat ik super gaaf vond was dat ik de volgende dag om de belgische tv ben geweest! Zodra het filmpje online stond kreeg ik van meerdere mensen berichtjes binnen dat ze me hadden gespot, super leuk!

Hieronder kun je het filmpje zien, op 0:55 ben ik te zien:



Vanavond 23 juni om 18:00 uur is de wedstrijd Nederland - Chili. Ik ben erg benieuwd wie er gaan winnen wat ook al heb ik er geen verstand van, ik vond Chili in de vorige wedstrijd redelijk sterk maar ik hoop dat Nederland ze gaan verslaan!
Ik denk dat het 4-2 gaat worden voor Nederland.

Wat denken jullie dat het gaat worden?

1 opmerking:

  1. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    BeantwoordenVerwijderen