Veel lippenstift en vele kusjes..


17 Juni, 2014

Vandaag heb ik besloten om al mijn lippenstiften te demonstreren aan jullie! Ik heb al eerder een post hierover geplaatst maar deze keer maak ik hem veel uitgebreider. Lippenstiften kun je vaak leuk combineren met je kleding of je make-up. Ook kan dit een deel van je persoonlijkheid uiten. In deze post laat ik je zien welke leuke kleurtjes ik heb en welke ik het meeste draag!



CATRICE

Als eerste laat ik jullie mijn catrice lippenstiften zien! Ik heb er hier 2 van, allebei een beetje in dezelfde kleur.

Links: Ultimate Lip Glow 010                    Rechts: Ultimate Shine Gel Colour - 070
Wat ik erg leuk vind aan deze lippenstiften is de verpakking! Het heeft een leuke glimmende buitenkant, zowel effen als met de merknaam zelf erop.




Zoals je kunt zien heeft 010 weinig pigment maar deze geeft een geweldige boost aan je lippen! De 070 heeft meer pigment, als je deze 1 x aan brengt op je lippen is de kleur al op zijn felst. Ik heb ze bij de Kruidvat gekocht, 010 voor €4,99 en 070 voor €3,99.




MAX LIPSTICK

In totaal heb ik 12 lippenstiften van Max. Deze heb ik gekocht bij de action. De lippenstiften zitten per 2 verpakt dus een opvallende kleur met een wat neutralere kleur. Ik hou vooral van opvallende lippenstift! Hieronder krijg je ze alle 12 te zien!


Deze lippenstiften zijn voorzien met een vitamine E extract waardoor je lippen niet uitdrogen.









De verpakking vind ik erg simpel. De meeste lippenstiften zijn met een doorzichtig kapje gemaakt. Wat ik hier wel goed aan vind ik dat je gelijk de juist kleur kunt zien. 









Zoals ik al zei heb ik 12 verschillende kleuren van dit merk, hieronder een foto met alle namen:


001 Silky Nude, 002 Mauvre, 003 Rose Red, 004 Pink frost, 009 Creamy Peach, 010 Dazzling Red, 015 Pink Blush, 016 Poppy Peach, 022 Warm Wine, 023 Retro Red, 024 Chocolat Brown, 026 Wild Rose



Deze lippenstiften hebben veel pigment. Helaas worden deze lippenstiften wel korrelig na een maaltijd. Dus je zult de lippenstift opnieuw moeten op doen. 
Wat ik wel goed vind aan deze lippenstift is dat ze lang blijven zitten en op een gegeven moment ook niet meer afgeven, dus geen kringen op je glas! Ook krijg ik van deze lippenstift geen droge lippen maar beschermt het mijn lippen juist tegen kou of gure wind.
Deze lipstick heb ik bij de Action gekocht voor maar €0,99 per set.


 1. Silky Nude


2. Mauvre


3. Rose Red





4. Pink Frost


5. Creamy Peach


6. Dazzling Red




7. Pink Blush


8. Poppy Peach


9. Warm Wine




10. Retro Red


11. Chocolat Brown


12. Wild Rose


MAX LIPGLOSS

Toen ik bij de Action een bezoekje nam kocht ik deze lipgloss. Ze waren samen verpakt dus ik kreeg er gelijk 2. Deze is hetzelfde merk als de lipsticks. Hieronder laat ik zien hoe gaaf deze lipgloss werkt!

Zoals je op de foto ziet heb ik er al 1 gebruikt. Wat ik jammer vind zoals je ziet is dat 1 kant van de 2-in-1 lipsgloss vermengd met de ander. 
De verpakking van deze lipgloss vind ik leuk gedaan! het is een 2-in-1 lipgloss dus je gebruikt eerst de kleur kant en daarna maak je het af met de glanzende gloss.

Deze lipgloss heb ik gekocht voor maar €1,79 per set bij de Action.

Het eerste gedeelte van de 2-in-1 lipgloss daarvoor gebruik je Step 1. Dit is de kleur kant. Zodra je deze op je lippen smeert droogt het na 5 seconden helemaal op. Dit is zodat je daarna de glans kunt aanbrengen. Zo ziet Step 1 eruit:


Daarna breng je dus Step 2, de glans kant aan. Helaas ondanks dat Step 1 opdroogt geeft dit als nog af aan de binnenkant van het Step 2 potje.. Dit vind ik erg jammer maar het resultaat na Step 2 is geweldig!


Je ziet dat je lippen ontzettend mooi gaan glanzen door de laatste stap te doen. Ik zal deze lipgloss niet vaak gaan gebruiken omdat deze door Step 1 erg uitdrogen. Doordat deze stap je lippen ook droog maakt denk ik dat dat je lippen ook droog maakt achteraf. 
Als make-up reiniger gebruik ik Gezichtsreiniger en geen Make-Up Remover. Helaas gaat deze lipgloss alleen eraf met Make-Up Remover.

Ik ben erg benieuwd naar wat jullie van deze post vinden, wat vinden jullie de beste lipstick?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten