Don't forget the ones you love


14 mei, 2014

Het is een lange tijd geleden dat ik weer een item gepost heb. In de afgelopen maand heb ik veel meegemaakt waaronder ook hoe belangrijk sommige mensen kunnen zijn. Vooral je familie en de belangrijkste vrienden die er voor je zijn.


Mijn familie zijn de belangrijkste personen in m'n en ik denk dat meerdere mensen het daar met me eens over zullen zijn. De foto die je hierboven ziet het ik daarvoor uitgekozen. Dit cadeau hebben mijn broer, schoonzus, vriend en ik aan mijn ouders gegeven met kerst. Het is een groot canvasdoek met ons 4en erop en mijn middelste broer. Ze vonden het zo mooi dat ze in tranen uitbarsten. Dit moment zal ik daarom ook nooit vergeten omdat dit ze zo gelukkig heeft gemaakt!


Dit zijn mijn schoonzus, oudste broer en mijn middel oudste broer. Mijn oudste broer is met zijn vriendin samen gaan wonen en ik merk dat het wat stiller in huis is. Gelukkig zie ik ze regelmatig en kunnen we ontzettend goed lachen! Mijn middel oudste broer is speciaal voor me, hij woont niet bij ons thuis en is anders dan iedereen. 


Dit is 1 van de leukste foto's die er tijdens een BBQ is gemaakt van mijn vriendengroep!


Uitgelicht deze 2 super helden, ze zijn samen een stelletje en ik kan altijd goed met ze lachen. Redelijk vaak gaan we samen een dagje weg, of gezellig stappen, of gewoon een avondje chillen samen.


Dit was en is voor mij nog steeds mijn beste vriendin. Ik heb haar 1 keer in een moeilijke tijd, voor haar gevoel, laten vallen en daar heb ik tot de dag van vandaag spijt van.. Gelukkig ben ik nu tot het besef dat ze me dit kan vergeven en we weer opnieuw onze vriendschap kunnen opfleuren. De rechterfoto is gemaakt op haar surprise party die ik met nog een vriend heb georganiseerd. Het jaar daarvoor konden namelijk heel veel mensen niet en dat vond ze zo erg dat ze eigenlijk haar verjaardag niet meer wilde vieren. Dit kon gewoon niet en ik wilde haar verjaardag in het zonnetje zetten. Ze had niks maar dan ook niks door dus het was geweldig! Ze werd er zelfs een klein beetje emotioneel van. Ik ben trots op haar en zou niet zonder deze vriendschap kunnen!


Dit zijn mijn schoolvriendinnetjes die samen met mij in Rotterdam op het Grafisch Lyceum zitten. Buiten school zien we elkaar bijna niet maar we plannen nog wel leuke shop daagjes samen. Dit maakt school toch nog erg gezellig!


Op de foto hierboven zien jullie mijn geweldige werkcollega's die toch stiekem ook goede vrienden zijn geworden. Ik heb nog nooit zulke gekke, gezellige, leuke mensen meegemaakt. Want kwebbelen? Dat kunnen we zeker! Deze foto staat ook in een vorige post van een gezellig etentje.


Dit is mijn enigste maar geweldigste huisdier. Mijn kat genaamd Moes! Je kan dit wel mijn beste maatje thuis noemen want hij volgt je overal. Als een hondje!

Voor mij zijn dit de belangrijkste personen in mijn leven. Wat zijn voor jullie belangrijke personen in je leven?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten