Saturday going out!


24 mei, 2014

Zaterdagavond 24 mei nadat ik gewerkt had was het weer eens tijd voor een goed stap avondje! Met een paar vrienden gingen we eerst gezellig wat drinken en wat leuke drank spelletjes spelen. 



Links zie je mijn vriendinnen Daphne en Jana, rechts op de foto zie je Bas de shisha koning! 
Zoals je op de foto ziet zijn we bezig met een kaart spelletje om natuurlijk ons zelf heerlijk weg te drinken. 

Daarna zijn we naar de stad gegaan met 2 fietsen en 4 mensen, dus je raad het al. Ik moest bij Bas achterop. Aangezien de alcohol bij hem al behoorlijk in werking was durfde ik het niet aan om netjes als dame achterop te gaan zitten. Ik ging als een jongen achterop en de volgende dag stond de bagagedrager nog steeds in mijn benen, wat een blauwe plekken.. Ondanks die blauwe plekken waren de heen- en terugweg hilarisch!

Eenmaal bij café De Tuin aangekomen hebben we nog wat drankjes besteld en lekker gedanst.
Hieronder een aantal foto's van deze geslaagde avond!


Jana, Talitha, Kimberly


Jana, Talitha, Kimberly


Ben, Bas, Talitha, Jana

Hebben jullie ook sappige stap verhalen?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten