Catrice


11 april, 2014

Op deze dag moest ik naar school toe om tussen mijn stage door even een aantal klasgenootjes weer te zien. Omdat ik in een dorp woon en het openbaar vervoer daar maar 1 x per uur rijd was ik dus veelste vroeg in Rotterdam aangekomen. Ik besloot om eens lekker in de stad te gaan neuzen. Aangezien ik nog nieuwe haarverf nodig had ging ik ook een kijkje nemen bij het make-up schap van Catrice in de kruidvat. 
Ik hou van lippenstiften, dus hoe verrassend dat ik dus met een nieuwe lipstick naar huis ging!
De laatste tijd ben ik helemaal verliefd op de kleur rood, al is het fel rood, donker rood, bordeaux rood, deze kleur vind ik een hele mooie lip kleur.
Nu dacht ik laat ik eens iets anders proberen en zag ik deze knal roze lippenstift die ik erg leuk verpakt vind. 


Het is een spiegelende omhulling, deze sprak me al snel aan. Ook is in de lippenstift zelf het merk 'gegraveerd'. Dit zie je zelden bij lippenstift. Voor mij was dit de eerste keer zelfs dat ik dit zag dus ik vond het erg apart.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten