Max eyeliner


25 maart, 2014

Toen ik weer eens langs het make-up schap liep bij de action zag ik deze eyeliner liggen. Het is een los potje met een kwastje inbegrepen. Ik had gedacht dat het potje met zwarte, vloeibare eyeliner zou zitten maar gek genoeg is het vast. Het lijkt op een soort verf. Ik heb deze eyeliner getest en hieronder laat ik zien hoe dit is verlopen.
Eerst heb ik er natuurlijk voor gezorgd dat mijn ogen volledig make-up vrij waren.


Daarna heb ik met het kwastje voorzichtig een lijn proberen te trekken. Het enige nadeel voor mij is dat deze eyeliner heel erg waterproef is. Ik gebruik namelijk een gezichtsreiniging om mijn make-up eraf te halen en dus ook om mijn eyeliner te corrigeren. Bij deze eyeliner moet ik echt make-up olie gebruiken alleen vind ik dat dat mijn huid vettig maakt. 


Hier zie je een foto met de eyeliner. Om de eyeliner aan het begin van je ooglid aan te brengen vond ik nogal lastig. De kwast is daarvoor best groot en daardoor zie je niet goed waar je de lijn tekent. Het gaat wel heel gemakkelijk dus ik denk dat als ik meer oefen het vast een stuk gemakkelijker zal gaan! 


Op deze foto heb ik oogschaduw toegepast bij de eyeliner. Dit ging ook zeer gemakkelijk dus ik ben heel erg tevreden over deze eyeliner. Ik denk dat ik hier gemakkelijk een paar maanden mee kan doen. Hieronder nog een paar foto's met mijn oog geopend.





Follow me on

Hi everyone! I would love to see people following my blog. I just started blogging and I am curious to meet other people. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten