Throw Back Carnaval!


Maart, 2014

Aan het begin van deze maand begon het geweldige brabantse feest genaamd Carnaval!


Iedereen gaat verkleed als een bepaald karakter en gaat stappen. Ook ik heb een bepaalde outfits in mijn kast hangen. Dit jaar waren er 2 nieuwe bijgekomen. Ik ging als Nerd en als Circusdirectrice. Het thema was dan ook 't is sirrekus. Dus mijn nieuwe outfit paste perfect bij het thema! Dit pak heb ik in het knalroze gekocht en mijn vriend in het rood!




Dit waren mijn twee nieuwe outfits:
               Circusdirectrice                                                                                        Nerd


Met dit lieve vriendinnetje ben ik haast alle dagen wezen carnavallen. Zij, Daphne, was de gehele carnaval op het vliegtuig aan het werk als stewardess. 



Dan nog even een gekke foto met een vriend genaamd Dave en Daphne.




Follow me on

Hi everyone! I would love to see people following my blog. I just started blogging and I am curious to meet other people. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten