Gloria vanderBilt


Maart, 2014

Voor mijn 19e verjaardag, 20 november 2013, kreeg ik van een vriendin een heerlijk luchtje. Helaas was het flesje heel klein maar zo schattig dat ik er erg zuinig op was. Het luchtje vanderBilt. Het is een frisse, niet al te sterke en lekkere geur naar mijn mening.



Toen ik op een avond langs de action ging, waar ik best vaak heen ga al is het maar om rond te snuffelen, zag ik dit flesje staan en mijn mond viel open! Ik heb hem gelijk gekocht en ik ben zo blij dat dàt lekkere luchtje ineens voor mijn neus stond in een grote verpakking! De inhoud bevat 100 ml en was rond de 6 euro. Ik zou het luchtje zeker aan jullie aanraden op het eens te proberen!












Follow me on

Hi everyone! I would love to see people following my blog. I just started blogging and I am curious to meet other people. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten