C&A


16 maart, 2014

Als bijbaantje werk ik in de winkel C&A te Roosendaal. Ik werk daar als mode caissière. 
Afgelopen zondag ben ik met mijn collega's heerlijk gaan dineren bij Tom's Diner.
De reden van het etentje was omdat er een aantal collega's C&A helaas moeten verlaten. We wilden ze niet zomaar laten vertrekken dus we hebben besloten heerlijk te gaan dineren. Waar we dat gingen doen was nog de vraag maar als snel vond iedereen Tom's Diner wel een leuk idee.
Ik heb daar wel eens vaker gegeten maar voor de meeste was het nieuw.

We namen allemaal een van de hamburgers die ze op de menukaart hadden staan met friet en salade. En als toetje een héérlijke milkshake!

Dit moment hebben we natuurlijk wel even vast gelegd per foto:




Follow me on

Hi everyone! I would love to see people following my blog. I just started blogging and I am curious to meet other people. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten