Redhead


Februari, 2014

Ik loop nu al ruim een maand rond met gekleurd haar. Ik zag rondom me heen steeds meer de trend ontstaan met rode haren. Hoe fel of hoe mild, het maakte niet uit en ik dacht 'dat lijkt me zo gaaf bij me staan!'. Dus ik heb het ook gedaan!

Eerst wilde ik een kleurspoeling proberen maar helaas kon ik deze niet in het schap van de Kruidvat of Etos vinden... Toen zag ik van l'Oreal Paris casting crème glos staan, op de verpakking staat dat het binnen 28 wasbeurten in het geheel uit je haar gewassen is dus ik dacht dat is wel oké om uit te proberen.

Helaas beviel het me véél te goed! Ik merk nu dat ik na een maand wel mijn uitgroei bij moet gaan verven maar ik was zo enthousiast! De kleur die ik had genomen was Cherry Zwart. Dat is een rode glans over je haar.



Ik zou de haarkleuring zeker aanraden! Het is heel gemakkelijk om deze zelf aan te brengen. Wat ik wel zou aanraden is als je redelijk lang haar hebt 2 pakjes hiervan te kopen om een goed egaal resultaat te krijgen.
Dit was het uiteindelijke resultaat:



Follow me on

Hi everyone! I would love to see people following my blog. I just started blogging and I am curious to meet other people. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten