Gifts of my birthday!


20 november, 2014

Het is alweer een tijdje geleden dat ik jarig ben geweest maar ik ga jullie in dit artikel laten zien wat ik allemaal voor leuks heb gekregen! Ben je nieuwsgierig? Lees dan snel verder!

Ik heb voor mijn verjaardag heel veel leuke en originele cadeautjes gekregen. Hieronder kun je al mijn cadeaus bij elkaar zien:


Om het overzichtelijk te houden heb ik een aantal cadeaus uitgelicht!


Deze cadeaus heb ik gekregen van m'n beste vriendinnetje Daphne. Ze had geen inpakpapier meer dus ze heeft origineel en toch feestelijk opgelost met een glitterdoos!


Ik heb van haar een heerlijke bodybutter gekregen die ontzettend lekker ruikt! Het is een aparte geur want je ruikt deze geuren niet vaak in combinatie met elkaar.


Dit super mooie sieraden setje heb ik ook van Daphne gekregen. Ik ben altijd blij wanneer ik een setje krijg want het is toch makkelijker om al iets bij elkaar te hebben dan dat je zelf nog bijpassende sieraden moet vinden.


Omdat haar blog www.laviededaphne.nl al veel meer succes heeft dan de mijne heeft ze me een leuk notitie boekje gegeven. Ik vind dit super handig want zo kan ik binnenkomende ideeën gelijk opschrijven.


Van een collega van mij heb ik dit leuke pakketje gekregen. In het mandje zitten ontzettend leuke spulletjes. Bruis bad ballen, 2 nagellakjes, mooie haarklemmetjes met rozen erop en wat lekkere chocolaatjes!


Wat is er leuker dan saai geld krijgen? Natuurlijk een cadeaubon van een bepaalde soort winkel. Zo is het toch doelgericht maar heb je zelf nog een ingeving in wat je ervan gaat kopen! (Ik heb hem nog niet uitgegeven)


Op een feestje kan de drank natuurlijk niet ontbreken! Het flesje Jilz heb ik gekregen omdat diegene het al zolang in zijn koelkast heeft staan voor als ik een keer zonder de auto langs kom. (Wat bijna nooit voor komt) Dus ik vond het een erg komisch cadeau! 

De fles met Jonge Bessen heb ik gekregen van Maria en Donny, helaas waren ze erg ziek en konden ze niet bij mijn verjaardag zijn maar heb ik nog wel een fles super lekkere drank gekregen om toch nog te kunnen genieten van de avond!


Iedereen die mij goed genoeg kent weet dat ik helemaal verliefd ben op de drank Tequila! Van 3 vrienden, Sander, Bohdy en waarvan 1 m'n oude beste maatje Andy heb ik deze fantastische fles gekregen! Ik heb hem nog niet open gemaakt omdat ik hem wil bewaren voor een speciale gelegenheid!


Van een andere collega heb ik een schattig setje van The Body Shop gekregen. Super schattige verpakking en de bodybutter is heerlijk!


Ik sprong een gat in de lucht toen ik het merk op de tas al zag staan! Ik wilde al zo graag een ring van het merk Melano hebben. Ricky is er super in geslaagd om zijn liefje blij te maken:


Twee super mooie ringen waarvan 1 vol met kleine diamantjes en de ander met een mooie blauwe steen, mijn lievelingskleur!!!!

Kortom ik ben ontzettend blij met al deze cadeaus en geniet er nu nog steeds van! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten