Fiets


20 Juli, 2013
Een paar maanden geleden is mijn fiets gestolen. Ik was zo zo zo zo erg boos omdat ik mijn fiets gewoon goed op slot had gezet en zelfs met een los kettingslot aan een nietje vast gemaakt (Fietsenrek).

Dezelfde avond was ik op internet gaan kijken naar een nieuwe fiets maar deze zijn zo duur… Ik was best verdrietig, stom om te zeggen mar het is echt niet leuk. Het is nu bijna 6 maanden geleden en ik heb ook geen reactie van de politie meer gehad op mijn aangifte.
Op een dag kwam min vader thuis met een fiets die hij had gekregen van iemand. Hij was natuurlijk niet nieuw en niet mooi. Maar ik had weer een fiets. Toen besloot ik m et mijn moeder mijn fiets te gaan spuiten in het ROOD. Dit is het resultaat geworden!

Dit is mijn fiets uiteindelijk geworden! Ik heb hem met roosjes versiert. Dat is namelijk waar ik als eerste aan dacht, bijpassend bij de kleur rood, rozen! In het logo van mijn blog zie je ook 2 rozen. Geen idee wat ik er mee heb maar ik vind dat rozen een mooie betekenis hebben!




Follow me on

Hi everyone! I would love to see people following my blog. I just started blogging and I am curious to meet other people. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten