Lippenstift


Zaterdag, 8 Februari
Een zaterdagochtend dacht ik, laat ik weer eens langs de action gaan en kijken of ze nog leuke decoratie spulletjes hebben, of art spulletjes.

Toen liep ik natuurlijk even snel langs het make-up schap en zag ik dat ze nieuwe kleuren lippenstift hadden. Ik heb een aantal maanden geleden ook 1 setje lippenstift gekocht bij de action en deze beviel zo erg goed dat ik er dit keer meerdere heb meegenomen.
Er zit meestal 1 felle kleur met een wat lichtere kleur verpakt. Helaas hou ik van de felle kleuren dus krijg je de milde kleuren er automatisch bij.


Zoals je op de foto ziet heb ik de 3de lippenstift van rechts al een stuk langer. De rest is allemaal nieuw! 


Van links naar rechts:
Silky Nude, Creamy Peach, Hot Pink, Dazzling Red, Warm Wine, Cherry Red, Deep Berry.


Follow me on

Hi everyone! I would love to see people following my blog. I just started blogging and I am curious to meet other people. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten