Jordans



1 Februari, 2014
Ik ben op deze zaterdag naar Antwerpen geweest samen met mijn vriend Randy. Ik was al heel lang op zoek naar coole schoenen van het merk Jordan. In Antwerpen kwam ik dus eindelijk de Jordans tegen die ik het vetste vond van allemaal. Ik vind dat ze bij FootLocker weinig keuze hebben uit de tientallen Jordans die er bestaan op de wereld. FootLocker is ook een van de weinige winkels die Jordans verkoopt. Je komt ze niet vaak tegen.

Deze Jordans heb ik gekocht:
Dark Powder Blue/White/Black/Wolf Grey Jordan Retro lll























Ik heb een super leuke dag gehad, gewoon een dagje weg. Ik had niks nodig maar heb toch nog leuke schoenen mee kunnen nemen! In de trein naar huis waren we wel bek af van het lopen maar dat hoort erbij.




Follow me on

Hi everyone! I would love to see people following my blog. I just started blogging and I am curious to meet other people. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten