Picture creative


03 Juni, 2014

Vroeger vond ik het erg leuk om foto's te maken. Buiten, binnen, in een mooie stad, op mooie plekken. Op 3 juni bedacht ik me dat ik er toch weer echt mee wil beginnen. Ik heb een groot studio doek gekocht en deze hangt aan een aantal punaises aan mijn plafond! 
Een goede stelling om deze op te hangen komt er nog aan dus heb ik hem op een andere manier opgehangen. 


Omdat ik mijn haar onlangs rood heb geverfd vond ik het leuk om iets met de kleur rood te doen in mijn eerste experiment.

Hieronder de originele foto:


Dit is de bewerkte foto:


Het jurkje wat ik aan heb, heb ik ooit op Sammydress gekocht voor een bruiloft. De ketting die ik om heb, heb ik gekocht bij de nieuwe primarkt in Eindhoven! Mijn oorbellen heb ik gekocht bij de H&M.


Like deze foto op:

Hebben jullie ook wel eens een fotoshoot gehad of maak je zelf foto's?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten