Chanel

15 Oktober, 2013
We gingen met school als excursie naar een museum in Den Haag. Ik weet niet meer precies welke...
We moesten daar naartoe komen om naar een rare kunst tentoonstelling te kijken maar aan de andere kant het was ook interessant. Mijn vriendinnen en ik hadden gezien dat er ook een tentoonstelling over Chanel was en wilden daar erg graag naartoe dus zodra we de hele kunst tentoonstelling hadden gehad, zijn we weg geslopen naar de Chanel tentoonstelling.


Chanel heeft veel mantelpakjes ontworpen. Vooral gericht op de wat rijkere vrouwen toen der tijd. Het was het verhaal van Coco Chanel. De tentoonstelling liet heel veel van haar ontwerpte jurken zien. Van het ontwerp tot het resultaat. Ook lieten ze haar gemaakte accessoires zien zoals sieraden en tassen. Het was een speciale selectie die ze hadden uitkozen. Het beroemde parfum No 5 stond ook in de tentoonstelling. Ik vond deze tentoonstelling zo interessant omdat ik zelf heel veel van mode houd en dit was mode van vroeger.
Hieronder een paar foto's die ik heb gemaakt van de tentoonstelling.













Follow me on

Hi everyone! I would love to see people following my blog. I just started blogging and I am curious to meet other people. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten